Saturday, November 7, 2009

kembali pulang =))

assalamualaikum....

hrummmm...aku dah lama xupdate blog aku ni...bersawang jer.......al-maklum la...bukan xder bnda nak cte.....letih n malas menguasai diri.....terlalu bnyak perkara yang terjadi sejak kebelakangan ini....masalah kolej...masalah peribadi...masalah kehidupan....masalah jiwa n perasaan...macam macam lagi la....

but sejak raya lagi aku xpost pape kat blog ni....aku ni bukan rajin nak luahkan semuanya kat blog ni...yesss...aku buat blog ni sebab dulu aku selalu sgt igt kat ex aku....alhamdulillah now better n aku boleh fokus dalam kerja yg aku buat tnpa memikirkannya semula....

hurmm......kehidupan...ada dosa n pahala...ada baik ada jahat.....name pun manusia...bukan maksum...but ada kalanya kne muhasabah diri n renung seketika....

aku akui dalam tempoh 4 tahun kebelakangan ni...mca2 benda aku dah buat n yg mengajar aku erti kematangan dan kedewasaan....ragam manusia yang pelbagai...keinginan diri dan orang lain....kecekalan dan keperluan pemikiran yg kritis demi memastikan sesuatu masalah dapat disettlekan dengan tenang.....

mungkin kisah masa lalu mengajar aku banyak tentang realiti kehidupan....agree xsume bnda akan kita dapat dalam hidup ni...but apa yang kit ada menyempurnakan hidup kita....

aku hilang semua bnda yang aku terlalu sayang terutamanya seseorang yang bergelar WANITA....bukan aku mengeluh atau merungut...wanita salah satu sumber yang mengajar aku erti kematangan selain daripada pergaulan seharian aku yang lebih tertumpu kepada golongan profesional yang rata-rata dalam kalangan kematangan.....

bukan mudah untuk menjadi diri aku....terlalu rumit....aku adalah seseorang yang sukar dijangka....mungkin orang memandang aku sebagai budak nerd yg senyap n xtau pape...but everything about me is interesting....but sit besides me first...then u'll know...hahahaa

xtau la nak cte pe....hahhhaa..dah2 ler tue....nanti ader story aku update ag yer..hehehe...maceh kerana membaca....

see you at the next blog.....arjuna kayangan layangan

No comments: