Monday, December 7, 2009

selamat ulang tahun sayang....yang ke 22 =))

assalamualaikum......

aku kembali menulis coretan di blogku ini...lama dah x menaip new post...even xramai followers but aku xkisah sangat...blog aku, AKU PUNYA SUKA....hahahaha...

kali ninak cite pasal ulangtahun yang tersayang....yang pastinya bukan awex sebab aku single mingle...weeeeeee....ni kisah orang paling aku sayang dan sayangkan aku di dunia ini...sape lagi kalo bukan MOHAMAD REDZUAN RAMLI & ANILAH MARJUNID @ ISMAIL....

pejam celik-pejam celik dah 22 tahun dorang hidup bersama....alhamdulillah Allah panjangkan jodoh mereka...bersempena dengan sambutan ulangtahun yang ke-22...maka aku dengan rase tanggungjawab aku mengadakan majlis kecil-kecilan tuk dorang...

time tengah sengkek aku buat gak majlis...ape ada hal..dulu dengan awex aku silap beli hadiah bagai tuk awex aku...sesekali kuar modal tuk parents just sebesar kuman jer jika nak dibandingkan dengan jasa dorang selama 20 tahun membesarkan aku n adik beradik.....

actually xtau ler dorg terkejut @ buat2 jer...hehehe....sume ingatkan bufday bapak aku...yer la...date buffday ayah 25-november.....dorang punye anniversary 22-nov....so kira buat sekali arung jer la...

aku buat pertama kalinya membeli kek kat secret recipe....mane penah dalam hidup masuk tempat ni...makan ape tah lagi...so aku selamba jer pegi dengan kondifennya..aku beli ler kek tuk dorang...tuk adik2 plak aku beli KFC...dah sume pakat ngidam so aku tunaikan jer la..

selama ni mane penah sambut buffday ni...kalo dulu nak makan kek pun susah...alhamdulillah sekarang semuanya berubah....syukur alhamdulillah...



banyak ag pic sebenarnya...tapi diatas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan maka hanya pic kek sahaja dapat dipertontonkan...hehehee...i'm sorry...

see you at the next blog.....arjuna kayangan layangan =))

No comments: