Thursday, March 18, 2010

Pening...Penat...Batuk...Kahak...Selsema...Hingus

assalamualaikum....

aku kembali update blog yang xbape ader citer ni...hahahaha....adeyhh....still xhabis penat berkaitan final projek sem terakhir aku...aku benar-benar penat sampai abai kesihatan diri sendiri.....

finally aku jatuh sakit....demam kuat n pening kepala...kahak bertakung jer ni...sorry la kalo korang yang baca ni geli....tapi sungguh....aku ni jenis jarang sakit, sekali sakit hanya Allah jer yang tahu...

ni dah dekat seminggu menderita sakit....aku xmakan ubat pun...bukan xnk tapi malas...hahahaa..aku memang xsuka makan ubat...sebab aku tau ianya akan baik sendiri...lagipun cuaca skrg xmenentu...panas...

apa yang aku bayangkan bila sakit? seorang wanita hadir bawak aku g klinik...datang bawak bubur n suapkan aku makan.....teman aku n sembang-sembang....hahhahaa...sungguh...tapi byangkan jer la....ntah biler boleh alami n rasa nikmat camtu....

pesanan aku semoga sumer kawan-kawan jaga diri sendiri...xda sape leh jaga kita melainkan diri kita sendiri....

to be continued.....arjuna kayangan layangan =))

No comments: