Wednesday, October 22, 2008

Siapakah Si Dia?

Bertemu kembali semua......

Assalamualaikum.....ape kabo? semoga sihat disamping yang tersayang dan apa saja yang dilakukan moga diberkati-Nya.....

Ni ada bnda aku nk story kat korang ni....hahahaha....ramai sgt dok tanye sape gadis yang selalu dekat dgn aku kan!!!! kali ni aku bgtau korang la sape dia ni.....


dia ni gadis yang dikenali di laman sembang....hahaha...mcm xcaye je....mungkin jodoh aku kot....kalo betol insyallah.....

name dia Nur Diyana Mohd Asri....budak Kuala Kangsar, Perak...masih menuntut di UiTM Shah Alam dalam bidang pengurusan hartanah.....kira bidang mambang tanah la....hahahaha....

Dia 'nyawa' baru aku selepas 'dia'.....'dia' yang pernah aku sayangi dan aku cintai....namun 'dia' pergi....xmengapa.....aku mendoakan 'dia' bahagia bersama dengan insan yang telah disuratkan kepadanya....

raya pertama aku g umah dia...hahahaha....giler bran.....be gentle man.....kalo suka kat ank dara org g je jmpa parent dia ngaku korang kawan dengan dia...kan senang....hahaha....

pape pon ni just permulaan....semoga kami berbahagia....doakan ye.....thanx....

see u @ the next blog.....arjuna kayangan layangan

No comments: