Monday, December 22, 2008

I'm Comin'

Assalamualaikum..

lama rasanye xpost pape kat blog yang aku create utk diriku ini.....alhamdulillah kehidupan aku masih seperti biasa dengan dipanjatkan kesyukuran kepada-Nya.....segala rahmat dan kesenangan yang dilimpahkan menjadikan aku masih berpeluang menghirup udara yang diberikan tanpa bayaran.....alhamdulillah, aku bersyukur kepada-Mu Ya Allah...

cuti sebulan yang diberikan sudah pun dihabiskan dengan xtvt yang biasa dilakukan bersama teman-teman....segalanya berjalan lancar...

pertamanya aku nk ucapkan tahniah kepada Suhaili bin Suli kerana telah selamat melansungkan perkahwinan dengan gadis pilihan bernama Liyana....aku selaku wakil kepada ahli kelab permotoran Averide mengucapkan tahniah dan semoga perkahwinan ini diberkati Allah dan berbahagia sehingga ke syurga insyaallah.


Ni Pengantin Lelaki...Suhaili Bin Suli


Semoga Berbahagia....Suhaili & Liyana



see u at the next blog...arjuna kayangan layangan

No comments: