Saturday, December 27, 2008

Is Not The Lucky Day

Assalamualaikum.....

hari ni aku rase mcm pelik sangat.....ape aku buat sume xmenjadi....ada jer yang xkene....ntah la...ujian Allah untuk aku....rase hari ni mcm hari malang untuk aku la...

bukan menidakkan takdir....tapi mungkin sudah tertulis yang hari ini rezeki aku kurang baik...
ader je yang xkene...

bermula dari tengah hari...berulang kali pergi kedai....ader je bnda yang lupa nak beli...maklum la dah tua2 ni...umo jer 20....tapi dah macam 40 jer....2 yang aku dok nak sangat kat ex aku dulu...hehehehe....ape daaaa kes lupe jer....

then konti sampai petang plak......time nk g sehati berdansa final.....aku xcident nyaris xkene gigit anjing polis....hantu punye keling....dah tau anjing kau garang....ko still nak bawak g kuar umah plak....aku bwk mto then terjatuh....

side mirror member aku pecah...aku plak luka dalaman....peha kanan, lutut kiri and pergelangan kiri....subhanallah.....sakit dalaman lebih perit daripada luka diluar...kawan aku luka kat kaki....memang siot btol la...

mungkin niat nk g tempat yang xbaik.....g tengok sehati berdansa tu yang kene musibah tu....xpa...sesungguhnya aku redha dengan pemberian-Mu Allah.....aku mengerti Kau ingin menguji keimanan aku dan untuk menyedarkan aku diatas dosa-dosa aku selama ini...

sampai sehati berdansa...aku bukan g tengok pon....just tayang muka jer...then kawan aku ada hal so ktorg g jmpa member sorg lagi kat restoran rebung...buat dinner gathering facebook...but hanchusss...just 5 org jer yang datang....siot...merugikan penganjur je.....

biasa la kalo nk kumpulkan org i mmg payah.....ader je yang xkene...xpe...xda rezeki....

then aku hilang RM 100....giler stress.....2 la budget aku tuk shopping sempene event dengan anak yatim isnin ni kat JB....but xda rezeki.....aku pun xperasan biler jatuh...mungkin kat rebung kot....tp time aku bayar td ader jer....ntah la....aku cuai kot.....anne slalu marah coz aku cuai...tp sekarang aku just pendam sorg jer la kerna kecuaian aku.....xda rezeki lagi la tu....aku redha...

jawabnye kene cocok bank la....xper la...niat aku nak bersedekah...walaupun hilang mungkin ader rezeki lain nanti....insyaallah....dugaan-Nya.....

see u at the next blog.....arjuna kayangan layangan

No comments: