Saturday, April 25, 2009

kawin lagi??? RAFIZANA punye cite....

assalamualaikum....

aku upload cte kawin jer dulu.....hahahha.....al-maklum la kawan aku ramai sgt dah nak menamatkan zaman bujang masing masing.....ni kisah 1 week lepas ex aku kawin....kali ni cte kawan sekampung aku kawin....

kawn aku ni namenye Rafizan Abdul Rahim...tapi member member panggil Kaduk...hahhaa...antara member rajin mereket kat kampung aku...dia ni kira tokan shuttle kok ler...hahaha...

gadis bertuah si kaduk namenye Ruzana Jamaludin....budak ampang ipoh....dekat jer pun....ipoh dengan malim nawar xler jauh mane....hehehhe....dengan sekali lafaz rafizan sah menjadi suami kepada ruzana...alhamdulillah....tahniah diucapkan kepada mereka berdua....

aku dan member member averide motorsports mengucapkan tahniah dan selamat pengantin baru...walaupun korang dah sebulan menikah...hahhaha....


selepas majlis akad nikah

rumah pihak perempuan

rumah pihak Lelaki

kepada RAFIZANA...semoga berbahagia dan kekal bersama sampai syurga... =)

see you at the next blog.....arjuna kayangan layangan

No comments: