Tuesday, August 4, 2009

Dari Maya Ke Nyata =))


afix & haeri.....dari maya ke nyata =))

assalamualaikum...

ahad lepas....2 ogos 2009 actually ader drag 4 fun kat Kampong Gajah...but aku xpegi sebab pomen aku xmasuk...so aku maleh ler nak datang.....so aku decide gerak ker Karnival Tv9 Sua Rasa....kali ni lokasinya di Ipoh...lepas zohor aku gerak la...

actually aku sesaje jer jenjalan,,bosan la cuti-cuti enigma kali ni...cuti 3 minggu...dah rase cam 3 tahun punyer cuti....sengal beb....aku adalah orang yang xsuka cuti...nasib la ader fb yang eh on9 walaupun terpaksa berusaha keras untuk menjayakannya...alhamdulillah =))

hari panas terik but orang ramai....aku motif pergi nak cari KONSONAN...hahahha..orang bujang single n hati sunyi tanpa awex memang begini...hahahaha

dalam aku ronda-ronda ni actually sua rasa xla sebesar karnival Jom Heboh....JH under tv3 but sua rasa under tv9.....ader beza...so xla besar sangat....but still meriah..memeriahkan lagi dengan kehadiran peserta finalis program realiti Gadis Melayu =))

aku akhirnya berjumpa dengan seorang pelakon terkenal..HAERIYANTO HASSAN.....xla bangga jumpa artis but aku anggap beliau sebagai seorang kawan....pada aku kalo dia artis, itu kerja n profession dia...kita xleh nak campur aduk...kerja dan persahabatan....

haeri ni kalo dulu hot tamper....but dah semakin dewasa ditambah dengan kini berstatus daddy n hubby, menjadikan beliau seorang yang tenang n matang....dah makin dewasa kita perlu berubah dan tak boleh mengikut kepala sendiri sangat...betul...ketenangan memberi kebahagiaan dari sikap kematangan kita...

actually happy meet him...alhamdulillah dia kenla aku..hua hua hua....but berjalan dengan artis ni kene la paham...public figure...sume orang pelik cam mane aku orang biasa leh selamba jer berjalan n menyamuk bersama..hahaha...

style aku kalo berkawan dalam alam maya, biar berkawan sampai alam realiti....bukan ape persahabatan itu indah..but xsume orang paham...especially yang single...biler ajak kuar pikir kita nak ngorat...kot lawa pon ingat aku heran ker?...WTF la...kawan memilih bulu baik korang cukur jer bulu korang....ape punye bangsa daaa.... =XX

berkawan biar beribu...berkasih biar satu...bercinta biar 4 yang laen bikin spare part...hahaha.....luv this tagline...hehehe..but pape pun Lu Pikir La Sendirik =))

see you at the next blog.....arjuna kayangan layangan

No comments: