Tuesday, August 4, 2009

Myvi =))

assalamualaikum sumer.....

perodua myvi....sejak 2 3 hari ni aku dok teringat myvi....kete cute n comey yang buat aku tergoda..hahahaha.....oh Myvi.... =))



actually aku plan nak beli satu kete standard la....buka aku xsayang averide mustang aku...but aku nk ader kete spare as backup kalo mustang aku rosak ader la kete sejibik agi....

giler kalo xsayang averide aku tu....harta berharga yang aku xkan jual sampai mati.....harta pusaka tue....kete mase memula bapak aku bukak bizz sampai sekarang...tue la keretenyer...even buruk n slalu orang kutuk, but aku tetap sayang....kete yang xder hutang...so xpening bulan-bulan...but pening kalo rosak jer...hua hua hu =))

aku tengor makin ramai orang pakai myvi...even kete tue kecik jika dibandingkan dengan BLM proton, but ianya lebik kompetetif...cc just 1.3 DOHC.....BLM pun cc sama....but DOHC myvi dia guna cam TOYOTA...BLM guna CAM PRO...tue yang myvi kalo kat lebuh raya ligat jer dia menyelinap....

ramai yang buat myvi dengan make-up simple jer...masuk adjustabe @ spring sport then kasik rim 17"......wallaweyhhhh..smart seyhhh....kalo ader modal make-up PASSO..huhuhuhu =))

hoper ader la rezeki aku nak pakai myvi ni..target aku dalam hujung tahun depan insyaallah...kalo dapat keje awal kne la set-up gaji n simpan cket...baru ler leh merasa...hehehe

3K diperlukan tuk adjustable n rim....cadang nak angkat warna-warna yang lembut la...cam grey keladi ker....hitam payah nak jaga oooo.....kalo putih pun ok gak!!!...but klise la...pape pun nanti aku pikirkan =))

hope dapat la ia tercapai...doakan aku yer...kalo dapat leh ler bawak kengkawan berjalan insyaallah =))

see you at the next blog.....arjuna kayangan layangan

No comments: