Monday, April 12, 2010

Ohhh Praktikulum......

assalamualaikum....

12-april-2010....menjadi titik sejarah baru dalam hidup aku apabila pertama kalinya aku menjejakkan kaki ke alam 'pekerjaan' yang selama ini dinantikan sangat....hahahha...dulu masa study excited sangat biler la nak keje.....tapi hari ni aku menghadapinya...ohhh!!! sungguh indah....

bayangkan xder buat pape....maunyer xbosan....huhuhu....opis aku ni dah ler bapak sejukk....aku siap berglove ag...adoiiyaiii...

alhamdulillah dah sebulan lebih kat sini macam2 benda belaja pasal politik ni....setakat jumpa pemimpin tu biasa la...demo, PC, parlimen sumer tu dah menjadi asam garam dunia politik...

best sebenarnya kalo minat...tapi kene study pelan2 la....kau kene kenal pemimpin dan sebagainya....

ok2...mulai saat ni nekad aku akan update blog ni hari2 n bgtau ape event n bnda yg aku cover....

to be continued.....arjuna kayangan layangan =))

No comments: