Thursday, August 28, 2008

Aidoiiiyaiiiiii

Assalamualaikum.....

lama dah xanta post kat blog sendirik....hahahahah....ni ada satu stoli nk moli arr kn!!!!!.....21 ogos lepas....aku rase mmg cukup sengal + frust....hari ni hjn bkn main lebat....so cdgn nk g kolej naik train terbantut la......

so ape lagi naik arr kete aku.....yg peliknya dekat 1 jam aku start kete aku....tapi tgh jalan still mati....aku pon sampai kolej arrr.....pdhal hati xsenang maa.....

akhirnya ketidak tenangan aku akhirnya terjawab....kete aku xleh start pulak time balik....Ya Allah.....dah sah kete aku ada prob....ape lagi.....pg panggil pomen kat workshop bwh island penisular.....

pomen check rupernyer aku pnye api kete xckup sampai kat bateri....so call Boss arr...bos kate repair......yang aku terkejutnya, 8 fius terpaksa dipasang.....mak aiii.....bukan cket kalo dah 8....yang sengalnya total sume RM 440......wow!!!!......ape lagi dad aku brainwash aku arr.....hahaha....sejak 2 aku xbek kete g kolej....simpan jew kat umah.....

aku still igt anne cakap......'kalo la u totalkn sume jumlah u repair kete u, dah boleh dapt 1 kete waja baru'......aku still igt ayat 2.....btol ckp dia.....tapi pada aku, kete 2 la kngn aku dgn anne yg masih segar n tinggal.....aku xkn jual kete 2.......cukup penuh sentimen kenangan cintaku dengan anne......fix xkn jual kete 2 anne......fix akn jaga mcm fix jaga cinta kita berdua....itu janji fix....


ni aku sertakan pic part yg aku repair....


yang putih 2 arr fius...


ni la hasilnya....huhuhu....

biarpon ia kete lama, masih lagi menjadi perhatian orang....baik aku simpan duit utk recalim anne balik dr bli kete waja baru....hahahaha....pape pon my beloved averide mustang is always the best.....aku slalu bygkan anne ada disebelahku....insyaallah kelak ia akan kembali....amin ya rabbal alamin.....

see u at the next blog.....fixanne_2324

1 comment:

Anonymous said...

hummm..tp betol woo..asyk repair, bek beli keta br..hahaha

tp aku paham la..kalu syg n esp ade kngn, kalu aku pon, aku takkan jual..huhu...