Monday, January 5, 2009

Welcome 2009

Assalamualaikum....

belalu sudah 2008.....hadirnya kini 2009....alhamdulillah dipanjatkan syukur kepada-Nya kerna masih bernafas dan dikurniakan nikmat Islam dan Iman....

disamping itu juga hadirnya tahun baru islam 1430H....sungguh cepat masa berlalu...pelbagai kenangan dan segala yang berlaku 2008 menjadi sejarah kehidupan yang xterhingga...

alhamdulillah....aku masih sendiri....masih seperti dahulu....masih afix yang tidak pernah putus asa dalam mengecapi apa yang diinginiinya.....bukan semua akan diperoleh....tapi sekurang-kurangnya impian dan tekad yang ditanamkan dapat dijadikan azimat...

tiada azam baru untuk tahun ni...seperti biasa perlu menjalani kehidupan dengan semangat juang yang tinggi tanpa peduli kritikan dan tomahan org....

dia tidak lagi berada disisiku...dia tidak lagi bekerja disitu....aku mendoakan doia berbahagia dan selamt dalam ape yg dia lakukan....walaupun aku terasa sayu...namun hati ini masih teguh pada yang satu...hanya dirinya...

apa yang pasti...bermula 2009 menjadikan tempoh impian dan JANJI yang perlu dilunaskan tinggal 5 tahun....aku akan kembali seperti yang aku janjikan...aku xkan memungkiri janji itu...

jika waktu itu telah berakhir, aku akan pastikan aku xkn kembali untuk kali yang ke seterusnya....cukup sekali...walaupun selepas itu aku masih berpeluang....

aku akan berusaha untuk kecapi segala impian dalam tempoh tahun ni...insyaallah sumenyer akan berjalan lancar....amin....

pintaku hanya satu....semoga kekuatan yang ada dalam diri ini masih membara dan tidak akan padam walaupun akhirnya aku yang kecewa...sesungguhnya Dia Maha Mengetahui...

see u at the next blog.....arjuna kayangan layangan


No comments: