Monday, September 14, 2009

28 Ramadhan....One of The Enigma =))

assalamualaikum....

28 ramadhan....unik untuk aku....bukakah no fav aku 23? memang 23 tetapi untuk bulan ramadhan 28 adalah sesuatu yag istimewa.....satu kenangan yang xkan mampu berubah apa jua keadaan dalam hidup aku...ia tetap menjadi kenangan....

kali pertama menghantar mesej kepadanya ketika itu hampir musim perayaan ditambah dengan aidilfitri disambut serentak dengan deepavali...time tu lebih kurang hampir 1.30 pagi...baru habis bertekak...hahhaha

aku memperkenalkan diriku sebagai PUTERA ZULKAINAIN @ nine....hahahha...name xleh blah....memang gelak time tue...yer la org yang lama kita minat then nk tackle mesti la malu...ditambah plak kate keje kat samsung as eksekutif pemasaran...perghhhh!!! mmg xleh blah...

disitulah bermulanya saat perkenalan dan berkawan dan bercinta....kenangan biarkan ia menjadi kenangan..xperlu diungkit...hanya Allah yang lebih tahu....

masuk tahun ni dah 4 tahun ia menjadi kenangan.....masih segar berlaku.....macam semalam jer terjadi....biarkan dia bahagia dengan pilihan dia...

aku sentiasa doakan dia bahagia.....aku gembira dia bahagia sekarang....kalo terus bersama belum tentu bahagia....

jika suatu hari nanti ditakdirkan ada jodoh...biar ia menjadi urusan Allah.....aku fokus apa yang ada dihadapan aku kerna aku berjanji menunggunya di pintu yang akan datang kerana aku xkan berpatah balik untuk menunggu pintu di belakang....

terima kasih kerana pernah memberikan kebahagiaan kepadaku..fixanne always in alien's heart =))



A.F.V = anne.fix.vios

see you at the next blog.....arjuna kayangan layangan

2 comments:

meladygege said...

sejenak, aku dikejutkan..
bersama ombak cinta luka..
perpisahan melanda kita..
hanya kerna peristiwa itu....

mrpeneutralisasipilu said...

yeah...
benar katamu gege =((