Saturday, September 12, 2009

Penghujung ramadhan 2009

assalamualikum....

aku dah lama xpost smtg kat blog aku ni....bukan xrajin atau xder story...kemalasan dan kebizian terhadap benda lain membatasi segalanya.....lagipun membaca blog itu lebih baik untuk diri aku dari post smtg...hehehhee...

hurmmmm.....sekejap jer ramadhan dah nak pergi meninggalkan aku untuk usia 20 tahun....begitu pantas masa berlalu...bak kata ulama di akhir zaman ni masa dah xberkualiti...tue yang cepat jer masa berlalu....

ramadhan tahun ni biasa jer...berpuasa di KL & ader masa cabut balik menawo.....berbuka dengan family...tue jer la kehidupan seorang lelaki bujang cam aku ni....tahun ni cam xder peluang dapat awex....hehehe...

tahun lepas dapat la berbuka dengan Nur Dyana Mohd Asri....but tahun ni jodoh xpanjang...Allah lebih tahu hikmah disebalik kejadian....xper la...xder bnda untuk dikesalkan...hidup mesti diteruskan...

tahun ni puasa dengan family best cket...aku la yang handle bab menu berbuka...yer la...aku sorang jer jauh dari family...mak ayah aku bukan cayer aku sangat...anak bujang yang ganas...hehehhe....anak bertuah la katakan =))

yang bestnyer tahun ni aku banyak berterawih kat rumah especially dok KL ni...bukan malas but suasana berbeza....kalo kat menawo tue ader tazkirah lepas terawih...best gak...sebagai program menambah ilmu

akhir kata aku mendoakan semoga tahun depan aku diberi peluang untuk bertemu lagi dengan ramadhan n dapat berpuasa dengan keluarga tercinta...salam ramadhan & salam lebaran =))

see you at the next blog.....arjuna kayangan layangan

No comments: