Monday, November 8, 2010

Peringatan Kepada Musuh Rasulullah...=II

Assalamualaikum

ini ada satu kisah menarik untuk dikongsikan...mungkin anda pernah membaca atau mendengarnya..mari kita recall bersama-sama...


Kata-kata Syeikh Az-Zabidi: “Musuh-musuh Rasulullah s.a.w., selepas menghancurkan makam-makam mulia di perkuburan Al-Baqi’, mereka beralih ke kubah makam Rasulullah. Salah seorang daripada mereka pun naik ke puncak kubah untuk menghancurkannya, serta-merta Allah mengirimkan petir/api menyambar orang tersebut... dengan hanya sekali sambaran lelaki itu pun terus kejang dan mati sedangkan jasadnya melekat di atas kubah yang mulia itu.

Hingga kini tiada seorang pun mampu menurunkan mayat tersebut dari atas kubah. Kemudian seorang yang sangat soleh bermimpi berjumpa Nabi s.a.w. dan memberitahunya bahawa tidak akan ada seorang pun yang mampu menurunkan mayat tersebut. Dengan kata lain, orang tersebut “dikuburkan” di atas kubah itu; dengan meletakkan sesuatu di atasnya sebagai penutup.... semoga menjadi 'ibrah dan pengajaran.”




ga,bar ini diambil pada 2007/1427H....Pembenci Rasulullah s.a.w. Terpanggang di atas Qubbah Khadhra (Kubah Hijau Makam Rasulullah s.a.w)

PERINGATAN: tidak mempercayai walaupun satu huruf di dalam al-Quran automatik terbatal akidah..inikan pula menentang n cuba untuk mengkhianati Rasulullah walaupun terhadap makam Baginda...sesungguhnya Rasulullah adalah kekasih Allah dan dilindungi oleh pencipta-Nya...

bukan berkhutbah cuba betuli diri jua...

to be continued.....arjuna kayangan layangan =))

1 comment:

abu mujahid said...

dipersilakan ke blog saya..

http://ibnuzulkiflee.blogspot.com/